|
Post by Vincent on Jul 8, 2015 12:52:28 GMT
Binnen dit onderwerp kunnen we (t.z.t.) bespreken of het interessant is om sommige zaken in collectief in te koop. Denk hierbij aan stucwerk, schilderwerk, bestrating, etc.
|
|
roger
New Member
|
Post by roger on Jul 15, 2015 15:38:42 GMT
Iemand al offertes van zonnepanelen gekregen? Kan dat via Vlassak?
|
|
|
Post by Vincent on Jul 22, 2015 9:23:46 GMT
Dag Roger,
Vlassak doet dit niet, maar ik ben dit wel ook zelf aan het verkennen. Laten we even kijken of er meer animo voor is dan kunnen we offertes met elkaar delen of wil ik gerust gezamenlijke offertes laten maken.
|
|
mark
New Member
|
Post by mark on Jul 23, 2015 15:34:32 GMT
Hoi Vincent, Rob,
Wij zijn ook aan het denken over zonnepanelen, maar weten nog niet zeker of we het meteen of later gaan doen...
|
|
|
Post by kavel13 on Jul 24, 2015 12:25:43 GMT
Hallo,
Volgens mij zijn verschillende mensen van plan een glazen deur te nemen (tussen gang en woonkamer). Wellicht een idee om dit gezamenlijk in te kopen? Als iemand een adres heeft om hiervoor te gaan kijken dan horen we dat ook graag.
|
|
|
Post by Vincent on Jul 27, 2015 13:47:43 GMT
Ik heb daar een goed lokaal adres voor (recent ook 2 glazen deuren bij vrienden van ons geplaatst) en zal hier ook binnenkort een offerte gaan aanvragen. Zodra ontvangen zal ik deze op het forum plaatsen.
|
|
|
Post by Frans en Lilian on Aug 4, 2015 9:28:38 GMT
Hallo, Wij zijn ook geïnteresseerd in de aankoop van de glazen deur. Misschien zijn er ook geïnteresseerden voor gezamenlijke aankoop van zonwering (bijv. zonnescreens) en beveiligingsinstallaties? We horen het graag.
|
|
|
Post by Henk en Renée on Aug 6, 2015 11:37:44 GMT
Wij willen rolluiken laten plaatsen voor vrijwel alle ramen. We hebben inmiddels een offerte hiervoor gekregen van Soons (Amby). Gezamenlijke aankoop zal wellicht korting opleveren. We horen graag of er meer mensen geïnteresseerd zijn. Dan kunnen we te zijner tijd eventueel een gezamenlijke offerte aanvragen.
|
|
|
Post by Vincent on Aug 7, 2015 7:54:55 GMT
Beste Henk en Renee, Hou er rekening mee dat er niet zomaar rolluiken op de buitengevels bevestigd kunnen worden! Door het materiaal (gevelstuc) is het noodzakelijk om bevestiging t.b.v. rolluiken reeds in de gemetselde muren te laten verankeren. Informeer hierover bij aannemer.
|
|
|
Post by annemarie on Aug 7, 2015 12:35:48 GMT
Wij zijn ook geïnteresseerd in rolluiken en inderdaad moeten er vooraf, zoals Vincent aangeeft, voorzieningen worden getroffen (bevestigingsklossen in de gevel). Dus we zouden graag meedoen in het opvragen van een gezamenlijke offerte.
|
|
|
Post by Rhoderique & Ilse on Aug 13, 2015 10:28:26 GMT
Hallo Allemaal, In aanvulling op bovenstaand: afgelopen week zijn wij via via bij Laumen in Heerlen terecht gekomen voor een electrisch zonnescherm (achter op het terras). Helemaal eens om eens 1 of 2 partijen (Soons is ook een bekende) naast elkaar te leggen en dan gezamenlijk in te kopen....Wie gaat er nog meer voor een zonnescherm achter? Wellicht anders persoonlijk afstemmen met elkaar. Ons nr 06-43799196 (Ilse).
|
|
|
Post by Frans en Lilian on Aug 15, 2015 18:57:29 GMT
Hallo Ilse,
Wij gaan ook voor een zonnescherm. (niet voor rolluiken)
Groetjes Lilian, kavel 3 (0643707244)
|
|
|
Post by annemarie on Oct 29, 2015 20:06:30 GMT
|
|
|
Post by annemarie on Oct 29, 2015 20:08:45 GMT
Hierbij een offerte voor rolluiken. Wij hebben meerdere offertes opgevraagd en dit is zeker de scherpste prijs. We horen graag of meer mensen geinteresseerd zijn.
Movaka offerte rolluik buren.pdf (449.07 KB)
|
|
|
Post by Vincent on Oct 30, 2015 9:27:57 GMT
Dag Annemarie,
Is ook een bijlage met tekening waar de posities 1 t/m 8 zijn aangeduid? Ik moet zeggen dat wij in principe niet voornemens waren om rolluiken te plaatsen maar de prijzen vallen me erg mee.
|
|