Post by bomandrakingpen on Feb 19, 2022 14:10:22 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hills of Steel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hills of Steel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kode generator alle ▞▞▞
▞▞▞ Hills of Steel 2022 version ▞▞▞
Lag den beste New tank, new spesal attack tank and make the edit spickarr 🔊og maikra foun, fortelle anime og diskuter vennen av å spille, vennligst lag den nye tanken for det nye året 2022.
Spennende rett på sak.. elsker det
Glad du svarte at jeg har installert spillet på nytt, vennligst returner alle tankene mine i den nye kontoen min ARYENRAOP. Den er laget med samme Google Play-spill-ID.
Spillet er bra, men det tok VIP-abonnementet mitt i midten av måneden etter at jeg allerede betalte. Vennligst fiks. Bortsett fra det er spillet bra. Bedre vurdering hvis fast thnx.
Jeg håper du kan legge til et chattesystem på den måten jeg kan kommunisere med andre spillere. Ikke bare i en klan.
Car Driving School : Car Games சாகசம் ocje
Forbedre spillet og legg til flere legendariske tanks uten meningsspill
Stjålet app Stjålet app gikk Jeg vant utfordringer og jeg får edelstener enn å åpne den appen, gi den bare mynt Ingen PERLE.
Jeg vil gi dette spillet kun to stjerner.. underholdende, men veldig vanskelig å få oppgradert tanken.....
Alle er bra, men alltid problem 1-Bug-annonser er så fulle 2-Mange spiller og kommer til å være 5-6-7 nivå, men det store problemet er personvernregler kom igjen første nivå du må spille igjen, så mange distraksjoner jeg har bestemte meg for å avinstallere dette spillet.....så trist😭😭😭😭🙏
Jeg er eksepsjonell for dette spillet fordi du må bruke følelsen av treghet og effekten av motion jet jagerpilot har...sorta...420
Utmerket, men trenger mer variasjon av missiler i en enkelt tank
Hills of Steel Hərəkət pxwn
Hills of Steel অ্যাকশন bkpu
Flytt forover tanken flips flytt bakover tanken flips. Våpnene sikter ikke mot annet enn rett frem. Kistene er forferdelige tyvegods og inntekten er altfor lav. Få 12 mynter et nivå/boks og trenger minst noen hundre.
Annonser annonser og flere annonser
Virkelig morsomt, men bare for en kort stund blir det kjedelig ettersom du skjønner at det ikke er mye å gjøre, og prisene for oppgradering er veldig vanskelige, siden du får tak i mynter og kosmetikken er for dyr.
Morsomt og enkelt å spille
Dette spillet er veldig morsomt, men de eneste problemene jeg har med det er 2 ting som gjør det mindre morsomt. 1. Når du bruker Cobra i høye hastigheter, vil den ha en tendens til å reise seg når den hopper av bakker. 2. Maling til tankene er for dyre og du får for lite penger fra kister og seire.
Bra spill. Men å flytte til de avanserte tankene er så vanskelig
Dette er mitt favoritt uformelle spill ... men dere ødela det med det nye grensesnittet er for komplekst sammenlignet med det enkle siste brukergrensesnittet .... Det er virkelig ille nå
Veldig gøy og nostalgisk. Min eneste klage, det sekundære utstyret trenger statistikk og en litt bedre forklaring på hva de gjør (maks 1 setning hver). I det minste samme stil som de forskjellige tankene har. 5 stjerner 100% hvis noe slikt blir implementert. Ærlig talt vil jeg gi den 5☆s nå. Jeg kan bare ikke, bare en prinsipiell ting for meg.
alt for for mange annonser. Det virker som om jo mer du oppgraderer, ikke gjør noen forskjell. hvis du vil se 30 sekunders annonser for spill du ikke har noen interesse for mellom spilling, er dette din type spill. avinstallerer!
Det er det beste spillet jeg noen gang har spilt.
Virkelig kult spill👍
Hills of Steel Akční npk
Morsom!. Morsomt..
spillet er solid, men å få en ny tank tar det alt for lang tid å nyte spillet, jeg vil si at det ikke er verdt det bare å få en ny tank =^/
BS etter å ha fått alle tankene og satt opp installerte du en VIP som fikk meg til å kjøpe tanker igjen med edelstener??? Avinstallert!!
Hei, dette er det alvorlige problemet jeg følte i dette spillet. Jeg vet ikke hvorfor det er skrevet ( BRITISH INDIAN OCEAN TERRITORY ) i stedet for ( INDEPENDENT INDIA ). For din vennlige informasjon er INDIA uavhengig og ikke et territorium til noe annet land. Vennligst påpek dette problemet så snart som mulig.
Det er. Bra spill, men jeg har spilt i 4 år nå og jeg har ikke fått noen legendariske tanks og jeg hater det
Så gøy. Jeg har brukt massevis av tid på å spille dette spillet på å ha mye moro med det. Boostene overføres ikke til hver tank, men det er mye moro.
Hills of Steel Екшн tjdf
Så jeg har en idé til en ny legendarisk tank Tanken har en minipistol som reaper og gjør den større! Så det vil se mer skummelt ut og jeg trodde at det sekundære angrepet er en motorsag foran som vil forårsake 30 % hk reduksjon på fienden
Jeg ødela fiendtlige stridsvogner, men det tar for lang tid å rense feltet og kulene mine treffer det igjen og igjen, så kulene ble ubrukelige...
I dag i gem Mania hadde jeg en seiersrekke på 970 spill under nummer 971-spillet krasjet, skjermen ble svart dobbeltklikket skjermen telefonen kom på. Lastet spillet gikk tilbake til der jeg slapp 32 flere spill for en 1002 på rad og la plutselig merke til seiersrekke var bare 32 da husket jeg er andre gangen det skjedde. Husker ikke om det var det samme spillet, men over 5 timer i spillet som tar 20 timer 2 seier?Seiersrekke var mitt viktigste insentiv, ikke kast bort tiden din, jeg vil ikke! Jeg spiller 4 klanen min, det er det. gå Wolverines!
Jeg gir bare 3 stjerner til dette spillet fordi jeg har telefonen til moren min. Jeg spilte så mye at mor slettet dette spillet før jeg slettet dette spillet. Jeg har logget med facebook og koblet til Google Play, så slettet moren min. Jeg installerte dette spillet på nytt, så brukte jeg med logging og tilkoblet, men jeg fikk ikke gjenopprettet fremgangen min gamle fikse dette🙏🙏SÅ BRUKER JEG LOUD CLOUD SAVE PLS FIX AT FORDI JEG HAR KOBLET MED GOOGLE PLAY, DA Fikk JEG IKKE FREMGANG MED MIN PLS FIK DETTE 🙏
Det er et bra spill, men etter at du har spilt i et par dager blir det så vanskelig at du ikke kan vinne noe og ikke låse opp noe lenger
Forslag: Jeg kjøper vanligvis ikke app-premium, men dette spillet skjærer sporet for utviklere - hvis du introduserer klan- og serverchat, med klanmesterskap er jeg sikker på at dette spillet vil ta av som Nexters Hero Wars og mer inntekter til et stort engasjement for spillere 👍👍👍
Jeg ga deg 4* stjerner🤗 du fortjener 5* og det er fordi denne er en offline-rite🤔!?den er ikke mindre annerledes enn Tank-stjerner, den er gameplay, grafikk osv., er alle kjempebra og vanedannende greit🤗,,så hvorfor trenger den data til mottakeroppdrag og dagens offline er alle de samme. Offline spill bør være offline rite🤔, jeg forstår grunnen (apper i kjøp og andre), men la dem i det minste spille offline-spillene dine med offline uten data
Morsomt spill, men veldig urettferdig å øke kraften, bare tjent penger på deg uvanlig urettferdig.