Post by bomandrakingpen on Feb 19, 2022 14:19:29 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ BADLAND ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ BADLAND IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ många uthållighet hack ▞▞▞
▞▞▞ BADLAND 2022 version ▞▞▞
Roligt spel att spela med vänner eller till och med solo Älskar scenerna men spelet kan göras med mindre svårighet både enkelt
Roligt spel, bra grafik - men jag stänger ofta appen innan jag börjar spela eftersom jag är tvungen att titta på flera 30 sekunders annonser innan jag kan spela. Jag byter till något annat istället för att vänta på annonserna. Är det värt att uppgradera för $3,99. Jag vet inte, jag har inte kunnat spela det tillräckligt. Jag har inget emot vissa annonser, men när du inte kan spela spelet på grund av dem...
Riktigt underbart spel, kontroller kan vara frustrerande
Suveränt
BADLAND Cabaran wms
BADLAND Avontuur fgw
Fantastisk spel
Köpte den, men du borde inte. Mycket potential slösas bort genom inga speltestning. Istället för svårighet är det bara lätt då avsnitt som inte fungerar, vilket de uppenbarligen vet eftersom de ber dig att hoppa över avsnitt om det tar några försök. Jag är van vid klassiska Nintendo-spel där det är riktigt svårt ibland men man måste bara bli bättre. Detta spel kommer att ta några vardagliga koncept och bara utföra dem dåligt för att låtsas svårigheter.
Detta spel är helt okej för mig. För att den brukar vara lätt och svårt. Det är ju poängen med spel. När du spelar första nivån så kommer du tycka att detta spel är faktiskt rolig. Varje gång du klarar nivån så vill du fortsätta spela mer. Nackdelen med spelet är varje gång du klarar en bana så kommer du upp reklam varje gång du klarar det. Det är väldigt jobbigt men det är ett roligt spel.
Det är ok för gruppspel men de borde verkligen göra solonivåerna mer intressanta och mycket svårare
Rolig spelplattform med många olika nivåer såväl som kartskapande gör det till ett av de bästa spelen Android har att erbjuda
En annons efter varje steg. mer tid med en annons än att spela.
sjukt kul och beroende framkallande
Tar mig bara till en svart skärm där jag inte kan göra annat än att lyssna på huvudmenyns musik
min erfarenhet var fantastisk jag älskar utmaningen detta spel ger dig och alla nivåerna är fantastiska om jag kunde betygsätta detta mer än fem stjärnor skulle jag göra det
BADLAND är en prisbelönt, stämningsfull, sidoskrollande actionplattform som ligger i en skog full av djur, träd och blommor.
Jag laddade precis ner spelet igen för miljonte gången och var exalterad över att spela men nu kan jag inte ens ta mig förbi den tredje nivån eller vad som helst på grund av en dum annons. Varje gång den frågar om jag vill köpa premiumversionen klickar jag på "nej tack", men varje gång jag gör det tar det mig till någon annons för ett dumt utomjordiskt skjutspel. När jag sedan klickar på X:et tar det mig tillbaka till där den frågade om jag ville köpa spelet. Jag klickade på "nej tack" och samma sak hände igen. Jag stängde till och med och öppnade spelet igen
Alltid ett bra och utmanande spel att spela. Och landskapet är också vackert! Fortsätt så!
Helt fantastiskt, cool grafik, roligt spel, unik blandning av fysik/portaler/falppy bird. Lite förvirrande till en början men man fattar. Ännu bättre om jag stänger av wifi får jag inga annonser... 10/10
Jag gillar men annonserna är verkligen störande
Grymt
Roligaste spelet någonsin
Enligt min mening finns det alldeles för många annonser som får dig att köpa premium.
Bra spel men en annons på 30 sekunder på varje nivå förstör det
30 sekunders annonser efter varje 1 minuts nivå. Förlåt men det här är för mycket. Jag tror till och med att jag betalade för den fullständiga versionen för några år sedan, men jag antar att det inte fungerar längre.
Det är ett trevligt spel. Men gillar inte temat i spelet. I en mörk skog! Svart bakgrund! Det är så tråkigt!
The Battle Cats სხვადასხვა tyhd
REDIGERA ~ JAG HAR NEDLADDAT DETTA HÄRifrån, GOOGLE PLAY STORE ~ Varför flaggar ESET Antivirus detta som en säkerhetsrisk? Jag testar ESET och kan inte få svar från dem men ESET säger att Badland är en risk på grund av hackningsverktyg i programmet? Jag förstår inte, jag har spelat det här spelet länge men ingen annan AV flaggar det. Kan du komma i kontakt med ESET? Tack
Trevligt spel men spelet är ospelbart på grund av överdrivet antal annonser.
Kul och underhålla mig på bussen i många dagar:-)
Super beroendeframkallande och roligt
Fem bästa skräckspel för Android-mobiler - AndroidAyuda
Det här spelet är roligt. Fin grafik. Blir hyfsat utmanande att få de extra målen gjorda. Som sagt... för många annonser! Och just nu, nyöppnade spelet, valde en nivå och en 30 sekunder lång annons innan jag ens har spelat en nivå. Det är den typen av saker som gör att jag inte vill spela spel, även om de är bra. Jag förstår att annonser är nödvändiga, men det finns en gräns och den gränsen passerades
ett intressant bra spel men det har många annonser och varför måste du vara premium för att öppna nivåredigeraren? många spel har nivåredigerare och det är gratis, vänligen gör nivåredigeraren gratis. två stjärnor eftersom den har många annonser och nivåredigeraren inte är gratis
I princip ospelbart om du inte betalar för att bli av med annonser. Meningslöst.
Älskar det. Fantastiskt spel och tidsdödare. Det blir tuffare på vägen men du kommer att ta reda på det... så småningom. Jag kan inte vänta på dag två. Frogmind jag ser fram emot att se ditt bästa spel hittills. 😎😎😎
Spelet är roligt men mängden annonser är fruktansvärd
BADLAND Приключенски uah
bra spel det dumma problemet är att så många annonser stör mitt spel så mycket snälla ta bort annonser
Och den är lång! Många timmars skoj
Älskar det fysikbaserade spelet, och jag gillar verkligen karaktären/speldesignen. Måste ha tidsdödare 👍👍
Kan inte starta spelet
Det här spelet VAR coolt, det KÄNDES väldigt välgjort, men nu gör annonserna att det känns väldigt billigt. Jag förstår att det är pengar du är ute efter. Men du bör veta att om du lägger ut annonser efter varje nivå kommer du att förlora spelare väldigt snabbt. Kanske om du fördelade annonserna bättre, som att en gång mellan 5 nivåer spelarna skulle spela mer, inte bara i fem minuter från början och aldrig mer, det skulle tjäna dig mer pengar i det långa loppet. Jag pratar inte om uppdateringarna som du kan göra för att locka spelare...
...Du vet. Jag brukade tycka att spelet var ok, men jag kom officiellt till slutsatsen att det här spelet är det svåraste spelet jag någonsin spelat, men inte svårt på ett roligt sätt. Grafiken är fantastisk men spelet är inte roligt, annonserna blev SUPER irriterande och onödiga, och med en del av mekaniken och hur en del av den är designad, ÄR DET ORÄTTIGT. Jag önskar att jag kunde säga mer Google håller recensioner begränsade till 500 tecken. Så allt jag har att säga är, Badlands: Det är ett vackert men fruktansvärt spel