Post by bomandrakingpen on Feb 19, 2022 14:44:08 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Protect \u0026 Defense: Tower Zone ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Protect \u0026 Defense: Tower Zone IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar många mynt ▞▞▞
▞▞▞ Protect \u0026 Defense: Tower Zone 2022 version ▞▞▞
Roligt . Endast annonser är valfria och du får belöningar. Det verkar rättvist och f2p. Än så länge är allt bra. Jag är på nivå 6 så ungefär 1 timme. Speltid. Tack till utvecklingsteamet. Skål
Ganska lätt
Protect & Defense: Tower Zone Strategy iybm
FÖRSVAR UPP SÄKERT FÖR ALLTID
Bra lätt kul
Coolt spel
I traditionen av Defence Zone är Protect & Defense nästa i serien. Tower-fans gillar till stor del dessa appar. Annonser används sparsamt vilket kommer att uppskattas mycket. Det finns ett problem med att placera torn på skärmkanten på grund av ikonerna som används för att välja alternativ. Torn snäpper nu fast mycket bättre nu vilket gör placeringen enklare. Jag hoppas få se nästa spel från dessa utvecklare.
Protect & Defense: Tower Zone உத்தி ving
Total ripoff av ett äldre spel: Defense Zone 3. Placeringsrutnätet, torntyper, lastningskontrollpunkter, grafik, nivådesigner, nästan all annan mekanik är densamma. Bortsett från att behöva lite polering (frystornet har knappt någon uppgraderingsväg, viss text i engelsk version dyker fortfarande upp som rysk, bonusannonsladdning är buggig), lider detta spel som så många andra mobilspel av att vara "beroendeframkallande men inte särskilt roligt. " Fiender blir tuffare och du uppgraderar dina torn linjärt, allt är väldigt "i siffrorna", och det är allt. Det finns lite strategi, ingen målprioritet, inga uppgraderingsgrenar, ingen verklig variation i fiendetyper, och allt på skärmen är ett liknande färgschema så att du inte skulle kunna se skillnaden om det fanns. Det är ett spelbart spel för att fördriva lite tid, men inget speciellt.
Verkar bra än så länge.
Spel ok än så länge, inte imponerad
Vad sägs om att jag får spela spelet... Jag hatar reklam
Ett bra spel att döda lite tid.
Logga
Dum
Lumberwhack: Defend the Wild アクション goan
Protect & Defense: Tower Zone रणनीति wpd
Spelet är fantastiskt och jag är ledsen att jag bara kan betygsätta det här spelet (3) stjärnor. Nivå (5) är nästan omöjlig att motverka när det finns så många av dem. Jag har försökt många gånger med olika vapen och ingenting är tillräckligt kraftfullt för att eliminera fienderna. Där för det finns ingen anledning att gå vidare.🤐
Inte den jag letade efter. Den här är begränsad och är för upptagen
Det här spelet suger helt enkelt.
Roliga och beroendeframkallande vapen skulle kunna ha bättre anpassning
Generiskt kul
Mycket bra spel.
Tid väl bortkastad.
Tillräckligt bra
Bästa försvarsspelet jag spelat på länge.
Mer förbättring
det är ok...
Fina explosioner och natur
بد نیست
Bra spel jag älskar grafik
Enkelt roligt spel. Inte mycket bells och visselpipor men få jobbet gjort.
Det ger variation i utrustningen och det kan också vara utmanande. Inte så dåligt spel.
Anständig.
Bra spel, men det finns inga pengar för att uppgradera något.
Borde förbättra grafiken
Mer realistisk grafik
BEHÅ
Av alla spel som är liknar det här, är detta det bästa jag har spelat hittills.
Grymt spel. Ibland händer det för mycket, speciellt i hörnen.
väldigt chill,gå igenom nivåerna roligt tempo,ingen stress,,lätt att lära sig,,ja,,bra spel